Table of Contents
Top 10 SEO Trends And Changes That Will Impact Business In 2021
سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے بہترین طریقے سال بہ سال تیار ہوتے رہتے ہیں۔ جیسا کہ ایجنسی کے پیشہ ور لوگ بہت اچھی طرح جانتے ہیں ، کوئی بھی کاروبار جو کسی نئے الگورتھم یا سرچ انجن کی بڑی تبدیلی کے غلط پہلو پر ختم نہیں کرنا چاہتا وہ اپنے ممکنہ اثرات کو سمجھنے کے لیے تازہ ترین رجحانات اور تبدیلیوں کو تازہ ترین رکھتا ہے۔
پائپ لائن کے نیچے آنے والی چیزوں سے آگاہ ہونا کاروباری منصوبے میں مدد کرسکتا ہے اور ممکنہ جرمانے کو روک سکتا ہے ، یا اس کی سائٹ کی درجہ بندی میں بڑے پیمانے پر گراوٹ۔ ذیل میں ، فوربس ایجنسی کونسل کے 11 ماہرین SEO کے کچھ رجحانات اور تبدیلیوں کو دیکھتے ہیں جو اس بات پر اثر انداز ہوتے ہیں کہ کس طرح کاروباری مارکیٹ اور آن لائن اشتہارات اس سال ہدف کے سامعین تک پہنچنے کے لیے ہیں۔
موبائل SEO۔
سب سے زیادہ مؤثر رجحان یہ ہے کہ موبائل SEO کس طرح ہے۔ زیادہ سے زیادہ لوگ اپنی زیادہ تر تلاش موبائل ڈیوائس کے ذریعے کرتے ہیں۔ اگر آپ ڈیسک ٹاپس کے لیے SEO کر رہے ہیں نہ کہ موبائل کے لیے ، یقینا ، آپ کی ڈیسک ٹاپ رینکنگ زیادہ ہو سکتی ہے ، لیکن آپ کی موبائل رینکنگ غیر معمولی ہو سکتی ہے۔ SEO پر توجہ مرکوز کرنا ضروری ہے اور یہ صرف اور زیادہ بننے والا ہے۔ – ڈینی سٹار ، ویب سائٹ ڈپو۔
زیرو کلک سرچ۔
مقامی سرچ لسٹنگ کو کم نہ سمجھیں۔ صفر کلک کی تلاشوں میں مسلسل اضافے کی وجہ سے مقامی SEO اہم ہے ، جہاں تلاش کے سر فہرست نتائج SERP کے ذریعے ہی جوابات فراہم کرتے ہیں۔ بہت سے صفر کلک کی تلاشیں مقامی ہیں ، لہذا ایک ٹھوس بیک لنک پروفائل بنانا اور گوگل مائی بزنس اکاؤنٹ ترتیب دینا بہت ضروری ہے۔
صوتی تلاش۔
صوتی تلاش ، بلا شبہ ، دنیا سرچ انجنوں کے ساتھ تعامل کے انداز کو تبدیل کرنے والی ہے۔ بات چیت کے نمونے روزانہ کی بنیاد پر ہو رہے ہیں ، اور اے آئی ایک ایسی دنیا کی دوڑ میں ہے جہاں صارفین کے پوچھنے سے پہلے ہمارے پاس سوالات کے جوابات ہو سکتے ہیں یقینا the SEO کے منظر نامے کو تبدیل کرنا ہے۔ یہ دلچسپ وقت ہیں! کسی بھی چیز کا آخری مقصد اسے زیادہ موثر بنانا ہوتا ہے ، اور صوتی تلاش بھی یہی کرتی ہے۔.
نیت کا مواد۔
SEO میں ایک بڑا رجحان جو کہ 2021 میں جاری رہے گا ، صارف کے ذہن میں بہترین معیار کا مواد ہے۔ اچھی درجہ بندی کے لیے یہ ضروری ہے۔ ہم سیاہ ٹوپی SEO کی تکنیک استعمال کرنے والی ویب سائٹس کو دیکھتے رہیں گے جو ٹریفک اور درجہ بندی کو کھو دیتے ہیں۔ لوگوں کو تلاش کرنے والے موضوعات کے بارے میں لکھنے کے لیے آپ کو سمارٹ کلیدی الفاظ کی تحقیق کرنے کی ضرورت ہے ، پھر اپنے حریفوں کے مواد کا مطالعہ کریں اور کچھ بہتر بنائیں۔
خریدار پر مبنی مواد۔
کسی بھی تکنیکی الگورتھم شفٹوں کو چھوڑ کر ، جن میں سے بیشتر آپ کے کنٹرول سے باہر ہیں ، صرف اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کا مواد تلاش کرنے والا اور خریدار پر مرکوز ہے نہ کہ صرف “می می می” سیلز کاپی۔ وہاں رہیں ، مفید رہیں اور ان مخصوص تکلیفوں کو دور کریں جو آپ کا خریدار حل کرنے یا حل کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ سرچ انجن کو پیچھے چھوڑنے کی کوشش کرنے کے بجائے ، اپنے صارف پر توجہ دیں۔ آپ کی سائٹ بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرے گی اور اسی وجہ سے بہتر درجہ بندی کرے گی۔ –
فوربس ایجنسی کونسل کامیاب عوامی تعلقات ، میڈیا حکمت عملی ، تخلیقی اور اشتہاری ایجنسیوں کے ایگزیکٹوز کے لیے ایک دعوت نامہ ہے۔
ویڈیو مواد
جیسا کہ SEO پر یوٹیوب کا اثر بڑھتا جا رہا ہے ، یہ بات ذہن میں رکھنا ضروری ہے کہ آپ کی SEO حکمت عملی میں ایک ویڈیو جزو ہونا چاہیے۔ ان ویڈیوز کو ہدف کے مطلوبہ الفاظ کو آواز دینا چاہیے اور تلاش کے لیے بہتر بنایا جانا چاہیے۔ آپ اپنے لینڈنگ پیج پر ایک ویڈیو بھی سرایت کرنا چاہتے ہیں جو اسی مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بناتا ہے۔
کور ویب وائٹل۔
اس سال پہلے سے کہیں زیادہ ، SEO صارف پر توجہ دے گا۔ مئی میں ، کور ویب وائٹل ایک درجہ بندی کے عنصر کے طور پر اہمیت حاصل کریں گے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ ویب سائٹس کو صارف کے اچھے تجربے کے لیے بہتر بنانے کی ضرورت ہوگی ، بشمول فوری لوڈنگ اور رسپانس اوقات اور آسان موبائل نیویگیشن تاکہ SERP میں مطلوبہ ٹاپ ٹین بنایا جا سکے۔ آپ کی ویب سائٹ جتنی زیادہ صارف کی ضروریات کو پورا کرنے پر مرکوز ہے ، کے نتائج اتنے ہی بہتر ہوں گے۔
گوگل کا سمتھ الگورتھم۔
گوگل کا نیا الگورتھم ، (ٹرانسفارمرز سے بائی ڈائرکشنل انکوڈر نمائندگی) الگورتھم کی تعمیر کرتا ہے تاکہ گوگل کو زیادہ ، زیادہ گہرائی والے صفحات کے مقاصد اور مقاصد کو بہتر طور پر سمجھنے کی اجازت ملے۔ مواد کی تعدد یہ مختلف صفحات کو مختلف عنوانات کے لیے وقف کرنے کے بجائے ایک صفحے پر متعدد (متعلقہ) موضوعات رکھنے کی بھی اجازت دیتا ہے۔
مجموعی لے آؤٹ شفٹ۔
اگر آپ مارکیٹنگ ، اشتہارات یا پی آر میں کام کرتے ہیں تو ، آپ کے کام میں SEO شامل ہے ، اور CLS اس سال افق پر سب سے بڑی تبدیلیوں میں سے ایک ہے۔ صارفین اس کا تجربہ کرتے ہیں جب سائٹ کا مواد اچانک ہٹ جاتا ہے ، جس کی وجہ سے غلط کلکس ہوتے ہیں۔ گوگل نے کہا ہے کہ یہ مئی میں ایک درجہ بندی کا عنصر بن جائے گا ، اس کا مطلب ہے کہ یہ تلاش کے نتائج کو متاثر کرے گا ، لہذا یہ وہ چیز ہے جو تمام مارکیٹرز کو ان کے ریڈار پر ہونی چاہیے۔
زیادہ دکھانا اور کم بتانا۔
آج ، SEO صرف مطلوبہ الفاظ اور الفاظ کی گنتی کے بجائے سیاق و سباق سے متاثر ہے۔ سوچو: زبردست گرافکس ، ویڈیوز اور یہاں تک کہ آڈیو تخلیقات۔ ہم ایک ایسی دنیا میں ہیں جہاں توجہ ٹوٹی ہوئی ہے ، اور جو بھی توجہ حاصل کی جا سکتی ہے اسے دیکھ بھال کے ساتھ پرورش کی ضرورت ہے۔ SEO صرف سفر کا آغاز ہے۔ SEO کو نہ صرف توجہ مبذول کرانے کی ضرورت ہے بلکہ اس توجہ کو تبدیل کرنے کی بھی ضرورت ہے۔