Home Internet Best 7 Tips to Build a Winning SEO Strategy in 2021

Best 7 Tips to Build a Winning SEO Strategy in 2021

by Adeel Ikram

Best 7 Tips to Build a Winning SEO Strategy in 2021

آپ میں سے بیشتر نے ڈیجیٹل مارکیٹنگ ، آن لائن کاروباری اداروں ، یا عام طور پر انٹرنیٹ سرکلز کے حوالے سے SEO کی اصطلاح سنی ہوگی۔ قطع نظر ، آپ حیران ہوں گے کہ کتنے لوگ صرف ان تین حروف کو یاد کرتے ہیں لیکن کبھی ان کے معنی کو نہیں سمجھتے۔
اگر یہ آپ ہیں تو ، ہم نے آپ کا احاطہ کیا ہے ، اور اگر یہ پہلی بار آپ کے جملے میں آرہا ہے ، تو آپ خوش قسمت ہیں۔ اس پوسٹ میں ، آپ ایک موثر SEO (سرچ انجن آپٹیمائزیشن) حکمت عملی کو انجام دینے کے لیے ہر وہ چیز سیکھنے جا رہے ہیں جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے۔ ہم احاطہ کرنے جا رہے ہیں:

Best 7 Tips to Build a Winning SEO Strategy in 2021

کیا ہے اور یہ پہلے سے زیادہ اہم کیوں ہے؟ SEO

SEO حکمت عملی کی بنیادی باتیں (مطلوبہ الفاظ ، میٹا ڈیٹا ، اور لنک بلڈنگ ، تکنیکی اجزاء)۔سات مخصوص حکمت عملی جو آپ کو 2021 SEO ..رجحانات پر مبنی SEO کامیابی کے لیے ترتیب دیں گی۔

2021 کی اہمیتSEO 

سفاری ڈیجیٹل کے مطابق ، تقریبا 61 61 فیصد مارکیٹرز کا خیال ہے کہ SEO آن لائن کامیابی کی کلید ہے ، یہی وجہ ہے کہ جدید کاروبار اپنے مارکیٹنگ بجٹ کا اوسط 41 فیصد اس کے لیے مختص کرتے ہیں۔ مختصرا، ، مناسب SEO حکمت عملی کا خاکہ بنانے میں وقت نکالنا نہ صرف آپ کے آن لائن ٹریفک بلکہ مجموعی طور پر آپ کے کاروبار میں انقلاب لا سکتا ہے۔

اس وقت دنیا جس انداز میں ہے ، انٹرنیٹ کا استعمال اتنا ہی زیادہ ہے جتنا پہلے کبھی تھا۔ COVID-19 نے ہمیں زیادہ آن لائن شاپنگ کی ، معمول سے زیادہ فلمیں اور ٹیلی ویژن سٹریم کیا ، اور زندگی بھر کافی زوم میٹنگز میں شرکت کی۔ SEO 2020 کے دوران بہت ساری تنظیموں کے لیے بہت اہم رہا ہے اور ہم توقع کرتے ہیں کہ 2021 بہت زیادہ ہوگا۔ لہذا ، جیسے ہی ہم نئے سال کے قریب پہنچ رہے ہیں ، آپ SEO کی حکمت عملی کیسے بنا سکتے ہیں جو وقت کے ساتھ آگے بڑھتی ہے؟ ٹھیک ہے ، آئیے بنیادی باتوں سے شروع کریں۔

 حکمت عملی کی بنیادی باتیں ایک موثر SEO

SEO بنیادی طور پر آپ کے آن لائن ٹریفک کو بہتر بنانے اور SERPs (سرچ انجن کے نتائج کے صفحات) پر درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے کچھ معیار کے مواد کے اصولوں اور تکنیکی اصلاحات کو استعمال کرنے کی مشق ہے۔

مقدار بھی ایک بڑا حصہ ادا کرتی ہے۔ زیادہ مواد لکھنا ، زیادہ لنکس استعمال کرنا اور وسیع اقسام کے مطلوبہ الفاظ استعمال کرنا وقت کے ساتھ اعلی درجہ حاصل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے – اسے ‘اسکیلنگ’ کہا جاتا ہے اور یہ اس کی طرح لگتا ہے۔

تو ، کچھ چیزیں ہیں جو ہم نے وہاں چک کی ہیں۔ اس سے پہلے کہ ہم اپنے آپ سے بہت آگے نکل جائیں ، آئیے ان 20 ٹولز کو ختم کردیں جو آپ اپنی  کی حکمت عملی کی تعمیر کے لیے استعمال کریں گے۔

: مطلوبہ الفاظ

مطلوبہ الفاظ وہ جملے ہیں جو عام طور پر گوگل ، بنگ وغیرہ پر تلاش کیے جاتے ہیں اور وہ آپ کی ویب سائٹ کی درجہ بندی کا تعین کرنے کا ایک اہم حصہ ہیں۔ صحیح مقامات پر مطلوبہ الفاظ کی صحیح مقدار استعمال کریں اور وقت کے ساتھ آپ اپنے صفحات کو لیڈر بورڈز پر چڑھتے ہوئے دیکھیں گے۔

مطلوبہ الفاظ کی حکمت عملی کئی برسوں میں بہت زیادہ تبدیل ہوچکی ہے ، یہ وہاں جتنا ممکن ہو سکے بہت زیادہ چیزیں ہوا کرتی تھی ، لیکن پھر بہت سارے مواد سپیم ہو گئے اور سائٹس کو بالآخر گوگل کے الگورتھم کے ذریعہ سزا دی گئی۔ ان دنوں ، آپ کو اپنی تحقیق کرنے کی ضرورت ہے ، مختلف قسم کے مطلوبہ الفاظ استعمال کریں ، اور انہیں قدرتی طور پر فٹ کریں۔ گوگل دن بہ دن ہوشیار ہوتا جاتا ہے ، اس لیے وہ آپ کو اس کے لیے کام کرنے پر مجبور کردیں گے۔

:میٹا ڈیٹا۔

مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے ذریعے رکھی گئی بنیاد کی بنیاد پر ، میٹا ڈیٹا نہ صرف اتنا اہم ہے بلکہ یہ کہ آپ اپنی ویب سائٹ پر کسی کو آمادہ کرنے کا سب سے براہ راست طریقہ ہے ، کیونکہ یہ گوگل اور ممکنہ زائرین دونوں کی پہلی چیزوں میں سے ایک ہے۔ گوگل ان چیزوں کو استعمال کرتا ہے جنہیں ‘کرالرز’ کہا جاتا ہے

سائٹس کو کرال کرتے وقت ، پہلے یو آر ایل کو انڈیکس کرنے کے بعد ، میٹا ڈیٹا ان کی چیک لسٹ میں اگلی چیزوں میں سے ایک ہے۔ اس میں میٹا ٹائٹل اور میٹا ڈسریکپشن شامل ہیں-یعنی صفحے کا ٹائٹل اور مختصر پیش نظارہ لائن جو آپ گوگل پر کچھ تلاش کرتے وقت دیکھتے ہیں well نیز تصاویر جیسی چیزوں کے لیے الٹ ٹیگ (تقریبا a ایک ثانوی نام کی طرح گوگل کو پہلا پڑھنے میں پریشانی ہو ). آپ میٹا ڈیٹا کے بارے میں اپنی دکان کی کھڑکی کے طور پر سوچ سکتے ہیں۔

:لنک بلڈنگ۔

جیسا کہ ہم چیزوں کے زیادہ تکنیکی پہلو میں جاتے ہیں ، SEO کی کارکردگی کا ایک اور اہم عنصر بیک لنکس حاصل کرنا ہے۔ یہ تب ہوتا ہے جب ایک اور ویب سائٹ کسی مضمون یا بلاگ پوسٹ میں آپ سے لنک کرتی ہے۔ یہ نہ صرف آپ کو ڈومین اتھارٹی کے طور پر جانا جاتا ہے حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے ، بلکہ یہ براہ راست لوگوں کے آپ کے ویب سائٹ پر کلک کرنے کے امکانات کو بھی بہتر بناتا ہے اگر یہ دوسرے قابل اعتماد ڈومینز پر ظاہر ہوتا ہے۔

آپ محض دلچسپ مواد لکھ کر نامیاتی روابط حاصل کر سکتے ہیں: آپ کا کام جتنا بہتر ہو گا اور آپ کسی شخص کی تلاش کے ارادے سے جتنا قریب ہوں گے ، اتنا ہی ممکن ہے کہ آپ کی صنعت کے دوسرے لوگ آپ کی سائٹ کا حوالہ دیں۔ یہ وسیع عمل لنک بلڈنگ کے نام سے جانا جاتا ہے اور جب آپ لنکس کی تجارت کے لیے دوسری سائٹوں تک آسانی سے پہنچ سکتے ہیں۔

مہمان بلاگنگ۔
تعریف
Quora جیسی سائٹوں پر سوالات کا جواب دینا۔
اشتراک کے قابل مواد بنانا جیسے ویڈیوز اور انفوگرافکس۔
انڈسٹری کے رابطوں کا استعمال اور سوشل پر شیئرنگ (جیسے لنکڈ ان)۔

:وسیع تر تکنیکی SEO

اس سے آگے بڑھتے ہوئے ، آپ کی سائٹ کے پچھلے سرے میں مختلف دیگر تکنیکی مسائل ہیں جن کو ایک بار حل کیا گیا ، آپ کے مجموعی SEO نتائج میں بہت بڑا فرق ڈال سکتا ہے۔ دن کے اختتام پر ، اگر آپ کی ویب سائٹ کا UX ہموار اور قابل رسائی نہیں ہے تو ، کسی بھی وزیٹر کے لیے آپ کی ویب سائٹ پر کوئی اہم کام کرنا مشکل ہوگا۔ سیاق و سباق کے لیے ، تمام آن لائن ٹریفک کا 50 فیصد سے زیادہ موبائل ہے ، لہذا جب بات UX جیسی چیزوں کی ہو تو ، تکنیکی چیزیں اہمیت رکھتی ہیں۔

چاہے اس بات کو یقینی بنانا کہ سائٹ کی رفتار تیز ہو ، ‘زہریلے’ بیک لنکس کو ہٹانا (ویب سائٹس کے لنکس جو غیر متعلقہ یا ناقابل اعتماد سمجھے جاتے ہیں وغیرہ) ، یا صاف URL ڈھانچے کے ساتھ ایک واضح XML سائٹ کا نقشہ بنانا ، یہ تمام تکنیکی SEO تجاویز بہت بڑی ہوسکتی ہیں جب یہ ان اعلی درجہ بندی کو حاصل کرنے کے لئے آتا ہے. آپ نہیں چاہتے کہ SEO کے کام میں کسی بھی قسم کی رکاوٹ آئے ، جس کی وجہ سے لوگ آپ کی ویب سائٹ کو نامیاتی طور پر ڈھونڈ سکتے ہیں۔

 اور نامیاتی تلاش کیوں اہم ہیں؟ SEO

اگر آپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی بات کرتے ہیں تو آپ لمبی عمر اور لاگت کی تاثیر کی تلاش کر رہے ہیں ، SEO کے ذریعے چلنے والی نامیاتی تلاش کی حکمت عملی کو شکست نہیں دی جا سکتی۔ SEO نہ صرف بامعاوضہ اشتہارات سے سستا ہے بلکہ اس کے اثرات دیرپا ہیں۔ اگرچہ پی پی سی مہمات کی تجدید کی ضرورت ہے اور بولی لگانے کے اخراجات میں اتار چڑھاؤ آتا ہے ، ایس ای او ٹریکنگ ٹولز مطلوبہ الفاظ کی فہرستیں مرتب کرنے کے لیے نامیاتی ڈیٹا کا استعمال کرتے ہیں اور مزید مواد کے خیالات کو آپ جتنا گہرا کھودتے ہیں اس کو آگے بڑھاتے رہتے ہیں۔

: حکمت عملی 2021 مطلوبہ الفاظ کے خیالاتSEO 

یقینا ، SEO شروع میں سست جلنے کی طرح محسوس کر سکتا ہے۔ بہر حال ، آپ چند ماہ کے بعد اپنی مجموعی ٹریفک اور درجہ بندی میں سنجیدہ اتار چڑھاؤ دیکھنا شروع کر سکتے ہیں۔ مزید یہ کہ ، جتنا زیادہ آپ اس پر رہیں گے ، آپ جتنے زیادہ بیک لنکس اور سائٹ اتھارٹی بنائیں گے ، اس کا مطلب ہے کہ آپ اس سے بھی بڑے اور بہتر مطلوبہ الفاظ کے لیے جا سکتے ہیں۔

یہاں تک کہ سپیکٹرم کے دوسرے سرے سے شروع کرنا-لمبی دم کے مطلوبہ الفاظ اور زیادہ تفصیلی مختلف حالتوں کو نشانہ بنانا-خاص طور پر جب مواد اور مخصوص ذیلی موضوعات کی بات آتی ہے ، ایس ایم بی کے لیے نتائج کو جلد دیکھنے اور رفتار کی طرف ایک پلیٹ فارم بنانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ گوگل کے کل تلاش کے ایک تہائی سے زیادہ سوالات میں چار یا زیادہ الفاظ (یعنی لمبی دم کے مطلوبہ الفاظ) شامل ہیں۔ نہ صرف یہ مطلوبہ الفاظ کم مسابقتی ہیں اور اس وجہ سے درجہ بندی کرنا آسان ہے ، بلکہ وہ اب بھی کافی ٹریفک کو منظم طریقے سے چلا سکتے ہیں۔

اپنی  حکمت عملی پر لاگو کرنے کے لیے 7 تجاویز۔ SEO

یہ ہمیشہ مقبول ترین تلاش کی شرائط پر جانے کی کوشش کرنے اور گیٹ سے باہر بڑی مچھلیوں کے ساتھ مقابلہ کرنے کی توقع کرنے کے بارے میں نہیں ہے۔ یہ آپ کے سامعین کو جاننے اور مواد ، معلومات ، اور مجموعی طور پر وہ خدمات فراہم کرنے کی کوشش کرنے کے بارے میں ہے جن کی انہیں ضرورت ہے۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے ، یہاں آٹھ SEO تجاویز ہیں جو کہ اب 2021 میں اتنی ہی کارآمد ہیں جتنی کہ ہمیشہ رہی ہیں۔

. انسانوں کے لیے پہلے لکھیں اور سرچ انجن دوسرے۔

جیسا کہ پہلے ہی ذکر کیا گیا ہے ، گوگل الگورتھم دن بہ دن ہوشیار ہوتا جاتا ہے اور مسلسل انسانی ان پٹ کا استعمال کرتے ہوئے ، ہماری سوچ کے ساتھ بہتر طور پر ہم آہنگ ہوتا رہتا ہے۔ یہ کہا جا رہا ہے ، سرچ انجن کو پیچھے چھوڑنے کے لیے کوئی ہوشیار چھٹکارا یا جادو فارمولا نہیں ہے ، لہذا کوشش کرنے کی زحمت نہ کریں۔ پہلے انسانوں کے لیے لکھیں اور دوسرا سرچ انجن۔

بالآخر ، آپ کی ترجیح ہمیشہ یہ ہونی چاہیے کہ آپ اپنے سامعین کو وہ فراہم کریں جس کی وہ تلاش کر رہے ہیں ، اور یہ صرف دلچسپ اور بنیادی طور پر فطری مواد لکھنے کے ذریعے آتا ہے۔ کوئی بھی ایسا کلیدی لفظ تلاش کر سکتا ہے جس میں جوتا لگا ہوا ہو اور بھرنا اس سے بھی زیادہ واضح ہو ، لہذا ان کو اس جگہ پر فٹ کریں جہاں یہ سمجھ میں آتا ہے اور ڈرائیونگ کی ورڈز کو آپ کے پہلے سے معلوماتی اور قیمتی مواد کو بلند کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

تمام صحیح جگہوں پر ھدف شدہ مطلوبہ الفاظ استعمال کریں۔

جب کہ محرک ہمیشہ انسان ہونا چاہیے ، سرچ انجن دوسرا ، اس پورے عمل کی بنیاد کلیدی الفاظ ہیں۔ عام تلاش کی اصطلاحات کو الگ تھلگ کرکے نہ صرف وہ اس بات کو دل میں ڈالتے ہیں جو کہ زائرین اور گوگل تلاش کر رہے ہیں ، بلکہ SEO نامیاتی سوشل میڈیا کے مقابلے میں 1000++ زیادہ ٹریفک بھی چلاتا ہے ، جو خود تمام آن لائن ٹریفک کے نصف پر حاوی ہے۔ لہذا ، اگر مطلوبہ الفاظ SEO کے دل میں ہیں ، تو وہ آپ کے ہر کام کے دل میں ہونا چاہیے۔

تاہم ، ایک بار پھر ، یہ صرف انہیں بائیں ، دائیں اور مرکز میں چکنے کے بارے میں نہیں ہے۔ یہ سب کلیدی الفاظ کی تحقیق سے شروع ہوتا ہے۔ SEO کے ٹولز جیسے گوگل اشتہارات ، Ahrefs اور یہاں تک کہ سادہ سائٹ پر تلاش کی سلاخیں استعمال کریں تاکہ تلاش کے وسیع ارادے اور اپنے “بیج” مطلوبہ الفاظ کی شناخت کی جاسکے۔ پھر لمبی دم کی مختلف حالتوں کو تلاش کرنے کے لیے گہری کھدائی کریں ، حریفوں کو مطلوبہ الفاظ کے فرق کو تلاش کرنے کے لیے مطالعہ کریں ، اور انہیں اپنے میٹا ڈیٹا کے ساتھ ساتھ اپنے لنکس کے لنگر متن میں شامل کرنا نہ بھولیں۔ آخر میں ، کلیدی الفاظ کو نہ یاد رکھیں۔ انہیں قدرتی طور پر فٹ کریں تاکہ آپ کی کاپی کی پڑھنے کی اہلیت میں خلل نہ پڑے۔

 صارف کے تجربے پر توجہ دیں (UX)

ایسی سائٹ پر تشریف لے جانے سے بدتر کوئی چیز نہیں ہے جسے آپ بمشکل استعمال کر سکیں۔ در حقیقت ، مایوسی کے چند سیکنڈ سے زیادہ کے بعد ، زیادہ تر لوگ پریشان نہیں ہوتے ہیں اور گوگل بھی اس سے بہترین فائدہ اٹھانے کے لیے جدوجہد کرے گا۔ ڈیڈ لنکس ، ایرر پیجز ، اور گندے سائٹ ڈھانچے جیسی چیزیں ان تمام چیزوں کو متاثر کریں گی جو لوگ آپ کی ویب سائٹ سے ہٹاتے ہیں۔

 حکمت عملی 2021 صارف کا تجربہ۔ SEO

صارفین نہ صرف ایک اچھے تجربے اور آسان نیویگیشن کی قدر کرتے ہیں ، بلکہ یہ ہم آہنگی گوگل کے کرالرز کو آپ کے مواد کو اسکین کرنے اور آپ کی ایس ای آر پی کی درجہ بندی کا تعین کرنے میں بھی مدد کرتی ہے۔ عنوانات اور مختصر ، پیراگراف پڑھنے میں آسان ، اپنے ذیلی فولڈرز کو صاف کریں اور موبائل کے لیے بہتر بنائیں۔ یہ سب چیزیں آپ کے اچھال کی شرح کو کم کرنے ، دیگر SEO میٹرکس کو بہتر بنانے ، اپنی درجہ بندی کو بہتر بنانے اور مجموعی طور پر بہتر تبادلوں کو پیدا کرنے میں مددگار ثابت ہوں گی۔

 متعلقہ روابط کی تعمیر پر توجہ دیں۔

جیسا کہ ذکر کیا گیا ہے ، ڈومین کی ساکھ/سائٹ اتھارٹی کی تعمیر میں ایک اور اہم پہلو لنک بلڈنگ ہے۔ ہم پہلے ہی اس بات کو سمجھ چکے ہیں کہ آؤٹ باؤنڈ/بیرونی روابط کیوں اہم ہیں: آپ نہ صرف اپنی فراہم کردہ معلومات میں اضافہ کرتے ہیں بلکہ آپ آؤٹ ریچ وغیرہ کے ذریعے باہمی بیک لنکس حاصل کرسکتے ہیں۔

مزید یہ کہ ، لنکس درجہ بندی کا ایک اہم عنصر ہیں۔ بوٹس/کرالرز بعد کے صفحات تک لنکس کی پیروی کرکے اور یہ معلوم کرتے ہوئے کہ وہ تلاش کے سوال سے کتنے متعلقہ ہیں مواد کو دریافت کرتے ہیں۔ یہ اندرونی لنکنگ کے لیے بھی ہے ، لہذا اپنی سائٹ کے دوسرے مفید صفحات سے لنک کرنے سے نہ گھبرائیں جہاں ضروری ہو اور جہاں یہ قدرتی محسوس ہو۔ 51 market مارکیٹرز لنک بلڈنگ کی حکمت عملی کو نافذ کرنے کے ایک سے تین ماہ بعد اثر محسوس کرتے ہیں۔

 نمایاں ٹکڑوں کے لیے فارمیٹ مواد۔

نمایاں ٹکڑوں نے ان دنوں SERPs پر حکمرانی کی۔ یہ ممکن ہے کہ آپ ان سے واقف ہوں یہاں تک کہ اگر آپ نے یہ اصطلاح پہلے نہیں سنی ہو۔ وہ نمایاں کردہ جوابی باکس ہیں جو زیادہ تر تلاش کے سوالات کے لیے صفحات کے اوپری حصے میں ظاہر ہوتے ہیں۔ اگر آپ ایک نمایاں ٹکڑا حاصل کرنے کا انتظام کرتے ہیں تو ، آپ کچھ ٹھیک کر رہے ہیں۔

کچھ فارمیٹنگ اور سٹائلسٹ انتخاب ہیں جو آپ ایک نمایاں اسنیپٹ کے اترنے کے اپنے امکانات کو پورا کرسکتے ہیں: بلٹ پوائنٹس ، نمبر والی فہرستیں ، انفوگرافکس اور سوالات پر مبنی تلاشوں کا براہ راست جواب دینا ، چند ایک کے نام۔ جب کہ ایسے اعداد و شمار موجود ہیں جو ظاہر کرتے ہیں کہ ٹکڑوں کا نتیجہ براہ راست کلکس نہیں ہوتا ، کیونکہ گوگل کے پیش نظارہ میں تلاش کے سوال کا جواب دیا جاتا ہے ، SERPs کے 19 over سے زیادہ ٹکڑوں اور گنتی کو نمایاں کرتے ہیں۔ وہ برانڈ بیداری بڑھانے اور آپ کا نام وہاں سے نکالنے کے لیے بہت اچھے ہیں۔ لہذا ، کلکس اب بھی آئیں گے۔

 کسی بھی چیز کو ہٹا دیں جو آپ کی سائٹ کو سست کردے۔

ایک بار پھر ، اس بات کو بڑھاوا نہیں دیا جا سکتا کہ آپ کی ویب سائٹ اور مخصوص مواد کو اپنے لیے بولنے کے لیے تکنیکی چیزوں کو صحیح طریقے سے حاصل کرنا کتنا آسان ہے۔ چاہے آپ معلوماتی بلاگ لکھ رہے ہو ، کوئی پروڈکٹ/سروس بیچ رہے ہو ، یا کسی کو صحیح سمت کی طرف اشارہ کر رہے ہو ، آپ کی سائٹ کو تیز ، قابل رسائی اور استعمال میں آسان ہونا ضروری ہے۔ ان دنوں ، لوگ فوری معلومات اور فوری نتائج کی توقع کرتے ہیں۔ اگر آپ کی سائٹ لوڈ ہونے میں عمر لیتی ہے تو وہ آگے بڑھ جائیں گی۔

سائٹ کی رفتار اور اپنے UX کی مجموعی ہمواریت کو بہتر بنانے کے کئی طریقے ہیں: پرانے/ناکارہ پلگ ان کو حذف کریں ، اپنا کوڈ صاف کریں ، اپنی تصاویر کو بہتر بنائیں اور سکیڑیں ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے سب فولڈرز بہتے ہیں اور سمجھ میں آتے ہیں ، اور اوزار استعمال کرتے ہیں۔ مستقبل میں مانیٹرنگ جاری رکھنے کے لیے گوگل پیج اسپیڈ انسائٹس یا جی ٹی میٹرکس کی طرح۔

گوگل الگورتھم اپ ڈیٹس پر توجہ دیں۔

ہم نے اسے پہلے ہی مختصر طور پر چھو لیا ہے لیکن گوگل دن بہ دن ہوشیار اور زیادہ بدیہی ہو جاتا ہے۔ الگورتھم میں بنیادی اپ ڈیٹس اور موافقت مستقل اور اکثر غیر متوقع ہوتی ہیں ، سائٹس یا تو فائدہ اٹھاتی ہیں یا جرمانہ عائد کرتی ہیں کہ وہ حالیہ تازہ کاری کو کتنی قریب سے مانتی ہیں۔

 حکمت عملی 2021 کور الگورتھم اپ ڈیٹ۔ SEO

درجہ بندی اور جرمانے کا تعین مختلف عوامل کے ذریعے کیا جاتا ہے: رسائی ، رفتار ، ضرورت سے زیادہ اشتہارات یا سپیمی مواد وغیرہ ، اگرچہ اس سے ہمیشہ گریز نہیں کیا جا سکتا ، چند آسان اقدامات ہیں جو آپ چھوتے ہوئے فاصلے پر رہنے کے لیے اٹھا سکتے ہیں۔ سب سے پہلے ، انڈسٹری کی ویب سائٹس اور فورمز کو سبسکرائب کریں تاکہ حالیہ/آنے والی اپ ڈیٹس پر نظر رکھیں۔ گوگل کی سرچ کنسول کمیونٹی ایک اچھی شروعات ہے – اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ گوگل تجزیات اور سیمرش جیسی خدمات کا استعمال کرتے ہوئے اپنے ٹریفک کو قریب سے ٹریک کریں تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ اپ ڈیٹس کہاں ہوئی ہیں ، اس کے بعد آپ اس کے مطابق ایڈجسٹ کر سکتے ہیں۔

Related Posts

Leave a Comment