Home Internet A Brief History Of SEO Search Engine Optimization

A Brief History Of SEO Search Engine Optimization

by Adeel Ikram

A Brief History Of SEO Search Engine Optimization

SEO کیا ہے؟

SEO کا مطلب ہے سرچ انجن آپٹیمائزیشن۔ موز کے بانی اور سابق سی ای او رینڈ فشکن نے اس اصطلاح کو “ٹریفک کی مقدار اور معیار کو بڑھانے کی مشق کے طور پر بیان کیا ہے جو آپ سرچ انجنوں میں نامیاتی نتائج کے ذریعے کماتے ہیں۔”

A Brief History Of SEO Search Engine Optimization

بنیادی طور پر ، آپ کی ویب سائٹ جتنی بہتر ہے ، وہ سرچ انجن کے نتائج میں زیادہ درجہ بندی کر سکتی ہے۔ یہ جتنا اونچا ہوگا ، اتنے ہی لوگ اسے دیکھیں گے اور اس پر کلک کریں گے۔ SEO کی حکمت عملی کو نافذ کرنے سے ڈیجیٹل اشتہارات کی ادائیگی کے بغیر مزید لوگوں کو گوگل اور دیگر سرچ انجنوں پر قدرتی طور پر آپ کی ویب سائٹ تلاش کرنے میں مدد ملتی ہے۔

ایک مختصر تاریخ۔

اور اس کی اہمیت کو بہتر طور پر سمجھنے کے لیے ہمیں اس کی اصلیت پر نظر ڈالنے کی ضرورت ہے۔

 ایک ہزار سالہ ہے۔ SEO

یہ خیال کیا جاتا ہے کہ SEO 1991 میں پیدا ہوا تھا۔ اسی وقت دنیا کی پہلی ویب سائٹ لانچ کی گئی ، اور ایک ویب سائٹ انٹرنیٹ پر ہجوم کے طور پر تیزی سے کئی میں بدل گئی۔ لہذا ، ڈھانچے اور قابل رسائی کی بہت زیادہ ضرورت تھی ، اور دنیا کے پہلے سرچ انجن بنائے گئے تھے۔

1993 میں ، ایکسائٹ نے انقلاب برپا کیا کہ کس طرح معلومات کی درجہ بندی کی گئی ، اور 1994 میں ، الٹا وسٹا ، یاہو اور دیگر منظر میں شامل ہوئے۔

تاہم ، 1996 میں ، ایس ای او نے واقعی اس وقت کام شروع کیا جب سرجی برن اور لیری پیج نے تعمیر شروع کی جو اب تک کا سب سے بڑا ، سب سے زیادہ تسلیم شدہ سرچ انجن بن جائے گا: بیک روب۔ سوچا کہ میں گوگل کہوں؟ ٹھیک ہے ، آپ ٹھیک کہہ رہے ہیں کیونکہ بیک روب بالآخر گوگل بن گیا اور 1997 میں بطور ڈومین رجسٹرڈ ہوا۔

ابتدائی دن: کچھ بھی ہو جاتا ہے۔

شروع میں ، SEO کے لحاظ سے کچھ بھی ہوا۔ قوانین تیز اور ڈھیلے تھے۔ لہذا ، مارکیٹرز ہیکنگ کے طریقوں کو استعمال کرسکتے ہیں اور تلاش کے نتائج میں اعلی درجہ حاصل کرنے کے لیے مطلوبہ الفاظ بھرنے اور سپیمی لنکس استعمال کرسکتے ہیں۔

 ارتقاء۔ SEO

گوگل نے کچھ ایسا کرنے کا موقع دیکھا جو دوسرے سرچ انجن نہیں تھے۔ اس نے الگورتھم اپ ڈیٹس پر کام کرنا شروع کیا جو کہ معیار ، متعلقہ مواد کو انعام دے گا تاکہ صارفین کو اس سے جوڑیں جو وہ واقعی تلاش کرنا چاہتے ہیں۔

اس وقت سے لے کر اب تک ، سیکڑوں الگورتھم تبدیلیاں کی گئی ہیں ، اور SEO تیزی سے تیار ہوا ہے ، جس نے مارکیٹرز کو متبادل حکمت عملی تلاش کرنے پر مجبور کیا ہے۔ SEO کی تاریخ ہمیں سکھاتی ہے کہ SEO کے مستقبل کی تیاری کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ کونے نہ کاٹے جائیں۔ یہ اخلاقی اصلاح کی تکنیکوں کو استعمال کرنا اور ایسے مواد کو شائع کرنا ہے جو آپ کے زائرین کے لیے حقیقی قدر رکھتا ہو۔

Related Posts

Leave a Comment