Ehsaas Kafalat Program 2023 Online Apply Method

وزیر اعظم عمران خان نے حال ہی میں معاشی امداد پیکیج کا اعلان کیا ہے جس کا نام ایحاساس قفالت پروگرام ہے ، جو روزانہ اجرت کے لئے ماہانہ 12000 روپے وظیفہ پیش کرتا ہے۔ پاکستان میں کورونا وائرس پھیلنے کی وجہ سے کم آمدنی والے خاندان کو معاشی مسائل کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ احسان کفایت پروگرام پروگرام ہے جس کا اعلان حکومت نے کیا ہے ، اور وہ صرف ضرورت مند خاندانوں کی حمایت کرتے ہیں۔

Ehsaas Kafalat Program 2021 Online Apply Method

لاک ڈاؤن کی وجہ سے ، کم آمدنی والے خاندان ایک دوسرے سے منہ تک زندہ رہتے ہیں۔ اس پروگرام کا مقصد 10 لاکھ متاثرین کو 12،000 روپے فی خاندان عطیہ کرنا ہے۔ احسان کفایت پروگرام ان خاندانوں کی مدد کرتا ہے جن کی معاشی پریشانی وائرس سے متاثر ہوئی ہے۔ تاہم ، یہ حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ کنبہ کے سائز سے 6.7 ملین افراد مستفید ہوں گے۔

احسان کفا لات پروگرام کے ذریعے 45 لاکھ صارفین ماہانہ 2 ہزار روپے فوائد حاصل کرتے ہیں اور اگلے چار ماہ تک ہنگامی امداد میں ایک ہزار روپے اضافی رقم وصول کرتے ہیں۔ انہیں کم سے کم 3،000 / ماہ ماہانہ الاؤنس ملے گا۔

تے نیشنل اکنامک اینڈ سوشل سروے کے مطابق ، انہوں نے ایمرجنسی کیش پروگرام میں 30 لاکھ سے زائد متاثرین کو پایا۔ وہ لوگ جن کی کل ماہانہ آمدنی 20،000 / مہینہ ہے وہ کورونا وائرس کی وجہ سے بے روزگاری اور مالی پریشانی کا شکار ہیں۔

:-خوشخبری

احساس کفالت پروگرام 2023 کا وظیفہ بڑھا کر 20000 روپے کر دیا گیا احساس کفالت پروگرام 2023 کا وظیفہ بڑھا کر روپے کر دیا گیا ہے۔ اپچھلے روپے سے 20000 ملک کے غریب ترین گھرانوں کی مدد کے لیے۔یہ اعلان نئی حکو مت کے آتے ہی کیا گیا ہے۔۔ 

پاکستانی وزیر اعظم عمران خان کے الفاظ میں۔ روپے سے 12,000 سے روپے حکومت کے مطابق، 14,000، یا 17 فیصد اضافے سے، احساس کفالت پروگرام 2023 کے وظیفے میں اضافہ کیا گیا ہے تاکہ ملک میں ضرورت مند اور مستحق افراد کی مدد کی جا سکے۔

آپ اپنے کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ (CNIC) نمبر کے ساتھ 8171 پر SMS بھیج کر احساس کفالت پروگرام 2023 کے لیے اپنی دستیابی چیک کر سکتے ہیں، یا مزید معلومات کے لیے آپ احساس پروگرام پورٹل پر جا سکتے

ہیں۔

Must Read:

BISP Registration Online

وہ افرادجو 8171 اور پرائم منسٹر لیبر پورٹل پر امدادی رقم کیلیئے اندراج کروا چکےہیں وہ پورٹل پراپنا شناختی کارڈنمبردرج کرکےاپنی اہلیت معلوم کرسکتےہیں۔

 

رمضان المبارک کے پیش نظر بینظیر انکم سپورٹ پروگرام (احساس کفالت پروگرام) کی اقساط (14000 روپے) یکم یکم اپریل 2023ء سے جاری کردی جائے گی.
قومی خوشحالی سروے کے مطابق مستحقین کے لسٹ میں تبدیلی کی گئی ہے

: احساس کفالت پروگرام میں اپنی اہلیت جاننے کے لیے ابھی اپنا شناختی کارڈ نمبر 8171 پر سینڈ کریں

 ۔ اور دی گئی ہدایات پر عمل کریں ۔

 اگر آپ کو قریبی بنک سے رجوع کرنے کا کہا جاتا ہے تو پنجاب، سندھ اور بلوچستان کے رہائشی حبیب بنک جبکہ خیبرپختونخواہ، آزاد کشمیر اور گلگت بلتستان کے رہائشی بنک الفلاح سے رابطہ کریں ۔

 اگر آپ کو احساس رجسٹریشن سینٹر پر اندراج کرنے کا کہا جاتا ہے تو آپ قریبی احساس رجسٹریشن سینٹر پر جا کر اپنا اندراج کروائیں ۔ اور اگر آپ مستحق ہونے کے باوجود اہل نہیں ہیں تو اپنی شکایت درج کروائیں ۔

کیا آپ احساس کفالت پروگرام کے مستحق ہیں؟

جاننے کیلیئے قومی شناختی کارڈ نمبر8171پر ایس ایم ایس کریں جوابی ایس ایم ایس کے ذریعے موصول ہونے والی ہدایات پر عمل کریں

احساس ایمرجنسی کیش ضروری اعلان

اگروالدین، خاوند یا بیوی اہل ہیں اور وہ وفات پا چکے ہیں تو اس صورتِحال کے پیش نظر لواحقیں کی سہولت کیلئے اپیل دائر کرنے کا طریقہ وضع کیا گیا ہے۔

اایسےافراد جن کوانگلیوں کےنشانات کی بائیومیٹرک تصدیق کے مسائل درپیش ہیں ان کیلیئےادائیگیوں کاطریقۂ کاروضع کیاجا چکاہے۔

ایسےافرادجنکوادائیگیوں کےپیغامات توموصول ہوئےلیکن ادائیگی مرکزپرانکے اکاؤنٹ میں پیسےموجود نہ ہونےکےباعث وہ امدادی رقم حاصل نہیں کرسکے ایسےافراد سے گزارش ہے کہ وہ دوبارہ اپنے قریبی ادائیگی مرکز سے رجوع کریں اب ادائیگیوں میں آسانی کر دی گئی ہے۔

ایسے اہل افراد جواپنےآبائی علاقے کے علاوہ کسی دوسرے شہر میں مقیم ہیں ایسے افراد اپنے موجودہ علاقے سے امدادی رقم وصول کرنے کی رہنمائی ہمارے تحصیل دفاتر سے حاصل کر سکتے ہیں۔

سرکاری ملازمین اورانکےزوج،ٹیکس دہندگان،گاڑیوں کےمالکان، بیرون ملک سفرکرنےوالے،ایگزیکٹوشناختی کارڈبنوانےوالےاورایسےافرادجن کےموبائل فون کےماہانہ اخراجات 1,000سےزائدہیں ایسےافرادکونادرا کےڈیٹااینالیٹکس کے تحت پروگرام میں شامل نہیں کیا جائےگا .

ایسے افراد جو امداد وصول کرنے کے لیے 8171کےتحت درخواست نہیں بھیج سکےوہ اپنےضلع میں احساس رجسٹریشن ڈیسک کھلنےکا انتظار کریں. ڈیسک کھلتےہی آپ احساس کےدیگر پروگراموں کیلیئےخودکو رجسٹرکروا سکیں گے۔رجسٹریشن ڈیسکوں کاضلعی پروگرام جلدجاری کیاجائےگا

وزیر اعظم کی معاون خصوصی برائے سماجی تحفظ اور غربت کے خاتمے کے لئے ڈاکٹر ثانیہ نشتر نے کہا کہ احسان ہنگامی نقد پروگرام کے تیسرے مرحلے کے تحت نقد ادائیگی جلد ہی شروع ہوجائے گی۔

دس ملین میں تین کیٹگریز ہیں۔

4.5 ملین موجودہ احساس کفالت استفادہ کنندگان (تمام خواتین) کو پہلے ہی روپے مل رہے ہیں۔ 2000 روپے اضافی ملیں گے۔ اگلے 4 ماہ کے لیے 1000 ایمرجنسی ریلیف (کل=3000 روپے)

 (01) احساس ادائیگی مراکز کی معلومات کے لیے اس لنک کو وزٹ کریں ۔ Ehsaas Payment Centers:

ابھی یہاں ملاحظہ کریں

 

  احساس رجسٹریشن سینٹر کی معلومات کے لیے اس لنک پر وزٹ کریں Ehsaas Registration Centers: اگر آپ 

ابھی یہاں ملاحظہ کریں

  گھرانہ امداد کا مستحق ہے لیکن پھر بھی آپ کو نااہل کر دیا گیا ہے تو سیٹیزن پورٹل ایپ پر اپنی کمپلین رجسٹر کروائیں ۔

 جس کا طریقہ ذیل میں بیان کیا گیا ہے ۔ سب سے پہلے نیچے دیے گئے لنک سے سیٹیزن پورٹل ایپ ڈاؤلوڈ کریں اس کے بعد اسے اوپن کریں اور “New Complaint” کو منتخب کریں اور لسٹ میں موجود “Poverty Alleviation and Social Safety” کے اندر  کو سلیکٹ کر کے آپ اپنی شکایت درج کروا سکتے ہیں ۔ شکریہ Citizen Portal App:

   اور جن لوگوں کو جون تک انتظار کرنے کا کہا گیا ہے تو اس کا مطلب ہے آپ کا سروے ہو چکا ہے لیکن آپ کے ڈیٹا کی جانچ پڑتال جاری ہے جو جون 2021ء تک مکمل ہوگی ۔

 لہذا ایسے گھرانوں کو اپنی اہلیت چیک کرنے کے لیے جون 2021ء تک انتظار کرنا پڑے گا ۔ مزید معلومات کے لیے رابطہ کر سکتے

احساس سروے کے ذریعے شامل ہونے والے نئے مستحق گھرانوں کو 8171 سے اہلیت کے ایس ایم ایس پیغامات بھیجنے کے ساتھساتھ ان کے پتوں پر ڈاک خطوط بھی ارسال کیئے جارہے ہیں۔

وہ گھرانے جن کے پاس قومی شناختی کارڈ ہیں اپنےمتعلقہ ضلع کے علاوہ چاہے وہ ملک کے کسی بھی ضلع میں مقیم ہوں اپنا شناختی کارڈ دکھا کر احساس سروے میں شامل ہو سکتے ہیں۔

احساس کفالت کی ‘8171سروس’ کا باقاعدہ آغاز ہوگیا ہے۔مستحق گھرانے پروگرام میں شمولیت کے بارے میں جاننے کیلیئے اپنا 13ہندسوں پر مشتمل قومی شناختی کارڈ نمبر8171پر ایس ایم ایس کریں اور جوابی ایس ایم

ایس کے ذریعے موصول ہونے والی ہدایات پر عمل کریں۔ 

 

Application Name: Pakistan Citizen Portal

 نئی اہم معلومات

چیئرپرسن احساس پروگرام پنجاب ڈاکٹر ثانیہ نشتر کی زیر صدارت کمیٹی برائے احساس پروگرام کی پہلی میٹنگ

•احساس پروگرام سے پنجاب میں 1 کروڑ گھرانوں کی امداد کی جائے گی۔
•اس پروگرام کے تحت کم آمدنی والے خاندانوں کو کم قیمت پر راشن مہیا کیا جائے گا۔

“پنجاب کے مختلف اضلاع میں احساس ڈیسک قائم کیا جائے رہے ہیں پنجاب حکومت پروگرام کی شفاف رجسٹریشن کے لئے نیشنل بینک، نادرا اور موبائل کمپنیوں کے ساتھ بہت جلد ایم او یوز پر بہت جلد دستخط کر رہی ہیں”۔ چیرپرسن احساس

پی ٹی آئی کی حکومت میں وفاق کی سطح پر احساس پروگرام ایک کامیاب پروگرام تھا۔احساس پروگرام کو بہت جلد پنجاب کابینہ سے منظوری کے بعد پنجاب بھر میں شروع کر دیا جائے گا۔ چیرپرسن احساس پروگرام

عمران خان کی خصوصی ہدایت پر یہ پروگرام پنجاب میں کم آمدنی والے خاندانوں کے لئے شروع کیا جائے رہا ہے۔

وزیر خزانہ پنجاب سردار محسن لغاری، وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد، وزیر ٹرانسپورٹ منیب سلطان ، چیف سیکرٹری پنجاب اور چیرمین پی اینڈ ڈی سمیت دیگر افسران نے اجلاس میں شرکت کی۔

 

ehsas

  

احساس پروگرام میں اپنی اہلیت جاننے کیلئے لیڈیز کا شناختی کارڈ نمبر 8171 پر مسیج کریں-

 آپ شناختی کارڈ نمبر 4240112345678 احساس کفالت پروگرام کے لئے اہل ہیں۔ رقم کے حصول کے لیے اپنے قریبی بینک–0- برانچ پر رابطہ کریں۔
ایسے افراد کو جون تک رقم لازمی ملے گی آپ شناختی کارڈ نمبر 4240112345678 کا گھرانہ احساس کفالت پروگرام کے لئے اہل نہیں ہے۔
ایسے افراد کو رقم نہیں ملے گی

 آپ شناختی کارڈ نمبر 4240112345678 احساس رجسٹریشن سنٹر پر جا کر سروے کا اندراج کروائیں۔
ایسے افراد لیڈیز کے نام پر ٹوکن بنوائیں اگر ٹوکن بنوایا ہے تو جون تک انتظار کریں

 آپ شناختی کارڈ نمبر 4240112345678 کے گھرانے کے کوائف کی جانچ پڑتال کی جا رہی ہے۔ آپ کی اہلیت کے بارے میں 30 جون تک آگاہ کر دیا جائے گا۔
ایسے افراد کی جانچ پڑتال 30 جون تک مکمل ہوگی

 آپ شناختی کارڈ نمبر 4240112345677 کا گھرانہ احساس کفالت کیلئے اہل ہے آپ اپنی زوجہ کا اندراج احساس کفالت میں کروائیں
ایسے افراد ٹوکن لیڈیز کے نام پر بنوائیں

شکایت کے لئے لنک نیچے ملاحظہ کریں

یہاں کلک کریں شکایت کے لئے

 

احساس کفالت پروگرام2023 

..ملک بھر میں احساس سروے کے مطابق نۓ کفالت مستحقین کو 14000 روپے کی ادائیگی کا آغاذ

..سروے کی بنیاد پر70 لاکھ مستحق خاندانوں کو احساس کفالت پروگرام میں شامل کیا جا رہا ہے

..سروے نمائندے سے تعاون کریں اور انہیں قومی شناختی کارڈ سمیت اپںےگھرانے کی درست معلومات فراہم کریں

..مستحق گھرانوں کے جن افراد کے شناختی کارڈ نہیں ہوں گے، ان کو 8171 سے شناختی کارڈ بنوانے کا پیغام آئے گا

..مستحق افراد کو 8171 سے12000 کی پہلی وصولی کا پیغام آئے گا

..رقم حبیب بینک اور بینک الفلاح کے مقرر کردہ ادائیگی مراکز سے وصول کری

احسان کفالت پروگرام 2022 کے لئے درخواست کیسے دیں

آپ کو اپنا شناختی کارڈ نمبر 8171 پر ایس ایم ایس کرنا ہے

اگر آپکا شناختی کارڈ نمبر احساس ایمرجنسی پروگرام كے لیے اہل ہے تو آپکو خود با خود اگلے مرحلے پر منتقل کیا جائے گا اور اگر آپکا شاناخی کارڈ نمبر اہل نہیں ہے تو آپکو بزریعہ میسیج مطلع کیا جائے گا

گر درخوست گزر کو غلط پروفیلنگ کی وجہ سے مسترد کیا گیا ہے تو ایسے میسیج كے ذریعے مطلع کیا جائے گا ورنہ اگلے مرحلے میں منتقل کیا جائے گا

اگر آپ یا آپ کا شریک حیات ایک سرکاری ملازم ہے تو آپ احساس ایمرجنسی کیش پروگرام کے اہل نہیں ہیں اور آپ کو ایس ایم ایس کے ذریعہ مطلع کیا جائے گا اور آپ اگلے مرحلے پر آگے بڑھیں گے۔

اگر سی این آئی سی نمبر این ایس ای آر ڈیٹا بیس میں موجود ہے اور وہ احساس ایمرجنسی کیش پروگرام کے اہل ہے تو آپ کو ایس ایم ایس کے ذریعہ مطلع کیا جائے گا اور نقد گرانٹ کیسے وصول کیا جائے۔

اگر اپنا شناختی کارڈ نمبر نسیر كے ڈیٹابیس میں موجود نہیں ہے تو آپکو بزریعہ میسیج مطلع کر دیا جائے گا اور آپکو ریجنل آفس میں رابطہ کرنا ہو گا ٹیک آپ احساس کیش پروگرام كے لیے اپلائی کر سکے

کسی بھی شکایت کے لئے تحصیل بی آئی ایس پی اور ضلعی دفاتر میں دیئے گئے نمبروں پر رابطہ کریں

See Also:-

:اہم معلومات

احساس کفالت کے دوسرے مرحلے کے آغاز پر آج وزیراعظم نے احساس سروے کے وسیلے سے شامل ہونے والی نئی صارف خواتین کو کفالت ادائیگیوں کا باقاعدہ اجراء کیا۔ نئی کفالت صارفین سے ملاقات کی، ان کے مسائل سنے اور دادرسی کی۔

kafalt

 

احساس کفالت کےآج شروع ہونےوالےمرحلے میں 70لاکھ مستحق خاندانوں کو سروے کےذریعے شامل کیاجائےگا۔ سروے اس وقت %68 مکمل ہے اورملک بھرمیں جون تک پایۂ تکمیل کوپہنچےگا۔ نئے صارفین کو جنوری تا جون تک کی مدت کیلیئے 12ہزار روپے فی خاندان دئیےجائیں گے۔

کفالت وظائف کی تقسیم منصفانہ بنیادوں پر کی جائیگی، وزیراعظم عمران خان جیسے جیسے سروے ہوتا جائے گا، رواں سال جون تک ادائیگیاں جاری رہیں گی۔ یہاں تک کہ جون میں مندرج ہونے والی صارفین کو بھی پورے 12 ہزار روپے دئیے جائیں گے۔

8171سےرقم وصولی کےپیغام موصول ہونے کے بعدکفالت صارفین اپنی رقوم خیبرپختونخوا،گلگت بلتستان اور آزاد جموں وکشمیر میں بینک الفلاح سےاورپنجاب،سندھ اوربلوچستان میں حبیب بینک کےبائیومیٹرک ATMs،

ریٹیل دکانوں اور ادائیگی مراکز کےذریعےنکلوا سکیں گی۔

 

ملک بھر میں احساس سروے%78 مکمل ہو چکا ہے اور رواں سال جون میں مکمل ہو جائے گا۔

kafalt

احساس پروگرام کے تحت رجسٹرڈکفالت صارفین کیلے رقم وصول کرنے کیلے لازمی ہدایات.

.اپنا شناختی کارڈ اپنے ساتھ لاہے
.بائیو میٹرک مشین پر انگوٹھا لگا کر تصدیق کرے

بینک کا نماہندہ یا کوئی بھی ریٹیلر آپ کی رقم میں کٹوتی کا محجاز نہیں ہے اس لیے اپنے 12000 پورے وصول کرے.

Ehsaas Kafalat Program 2021 Online Apply Method

 رجسٹریشن سیینٹر کی معلومات کیلے نیچے دے گے لنک پر ابھی کلک کرے۔

مزید تفصیلات کیلے یہاں کلک کرے

 

مزید تفصیل کے لیے ابھی نیچے دے گے لنک پر کلک کرے

“یہاں پر کلک کرے”

 

احساس کفالت نادرا رجسٹریشن مراکز

نادرا نے اپنے نئے خصوصی مراکز پر احساس کفالت پروگرام کے لیے رجسٹریشن شروع کر دی ہے۔ یہ رجسٹریشن ابتدائی مراحل میں 517 اضافی رہائشیوں کے لیے شروع کی جا رہی ہے۔

وہ اضلاع جہاں ڈیسک رجسٹریشن فروری 2022 میں شروع ہوگی:

سجاول
بہاولپور
چکوال
چارسدہ
فیصل آباد
ہیر پور
جیکب آباد
کیچ
قلعہ سیف اللہ
لکی مروت
لیہ
مہمند ایجنسی
نصیرآباد
سکھر
ٹھٹھہ
وہ اضلاع جہاں ڈیسک رجسٹریشن مارچ 2022 میں شروع ہوگی۔
دادو
حیدرآباد
بدین
جامشورو
گوادر
خضدار
لسبیلہ
آواران
ٹنڈو اللہ یار
ٹنڈو محمد خان
مٹیاری
خاران
قلات
مستونگ
پنجگور
واشک
نوشکی
چاغی
سبی
ڈیرہ بگٹی
جعفرآباد
جھلماگسی
کوئٹہ
قلعہ عبداللہ
پشین
ژوب
شیرانی
لورالائی
موسیٰ خیل
بارکھان
لہری۔
خولو
زیارت
ہرنائی
شہبت پور
کچھی
گلگت
میرپور
اٹک
حافظ آباد
منڈی بہاؤالدین
نارووال
گوجرانوالہ
گجرات
جہلم
اسلام آباد
راولپنڈی
سیالکوٹ
قمبرشہداد کوٹ
کراچی
کورنگی۔
ملیر

:عمومی سوالات

 میں احساس پروگرام 2022 کے لیے آن لائن کیسے رجسٹر ہوں؟: Q.No1.

اور: لوگ درخواست جمع کرانے کے رجسٹریشن کے عمل کو نہیں جانتے۔ اس لیے حکومت نے مختلف اضلاع میں احساس رجسٹریشن سینٹرز بنائے ہیں۔ قریب ترین احساس مرکز پر جائیں اور ان کی رجسٹریشن کا عمل مکمل کریں۔

 میں اپنے احساس کفالت پروگرام کی اہلیت 2022 کی جانچ کیسے کر سکتا ہوں؟: Q.No2

اے این ایس لوگ پروگراموں کی اہلیت کے معیار کو دیکھ رہے ہیں کیونکہ یہ صرف ان لوگوں کے لیے ہے جو غریب اور نادار ہیں۔ لہذا، حکومت سب سے پہلے آپ کے دستاویزات کی جانچ کرتی ہے، اور اگر آپ ملیں گے تو وہ اپنا نقد لے سکیں گے۔

میں اپنے 12000 احساس پروگراموں کو کیسے چیک کروں؟: Q.No3 

اے این ایس اگر آپ نے احساس پروگرام میں رجسٹریشن کرائی ہے تو اب رجسٹریشن سینٹر سے ان کے 12000 روپے چیک کریں۔ کیونکہ جہاں آپ نے رجسٹریشن کروائی ہے حکومت اس سنٹر میں 12000 روپے بھیجے گی۔

۔

 میں 2022 میں احساس پروگرام میں آن لائن کیسے اندراج کروں؟ :Q.N01

مزید برآں، لوگ درخواست جمع کرانے کے رجسٹریشن کے عمل سے لاعلم ہیں۔ اس کے نتیجے میں، حکومت نے مختلف اضلاع میں احساس رجسٹریشن مراکز قائم کیے ہیں۔ اپنے مقامی احساس مرکز پر جائیں اور رجسٹریشن کا عمل مکمل کریں۔

سوال نمبر2: میں 2022 میں احساس کفالت پروگرام کے لیے اپنی اہلیت کی جانچ کیسے کر سکتا ہوں؟

 لوگ پروگراموں کی اہلیت کے معیار کو دیکھ رہے ہیں کیونکہ یہ صرف غریبوں اور ضرورت مندوں کے لیے ہیں۔ لہذا، حکومت پہلے آپ کے دستاویزات کی جانچ کرے گی، اور اگر آپ ان کی ضروریات کو پورا کرتے ہیں، تو وہ آپ کے پیسے لے سکیں گے۔

سوال نمبر3: میں اپنے 12000 احساس پروگرام کو کیسے دوبار چیک کروں؟

 اگر آپ نے احساس پروگرام کے لیے رجسٹریشن کرائی ہے، تو اب آپ رجسٹریشن سینٹر میں اپنے 12000 روپے چیک کر سکتے ہیں۔ کیونکہ حکومت 12000 روپے اس مقام پر بھیج دے گی جہاں آپ نے رجسٹریشن کروائی ہے۔

Stay with us for more updates.

Subscribe
Notify of
guest
158 Comments
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
Amjadali
Amjadali
2 years ago
Chris louis
Chris louis
Reply to  Amjadali
2 years ago

Asllam ou ellekum sir sir muje b abi tak koi cash nhi mila

Khiali gul
Khiali gul
Reply to  Chris louis
1 year ago

Ehsaas kafalat

SyedIbadAli
SyedIbadAli
Reply to  Amjadali
1 year ago

Sir ye Ahsaas program se paise lene kA kiya tarika h

m.afzal
m.afzal
Reply to  Amjadali
1 year ago

humein bhi koi cash nhi mila

Arbelo
Arbelo
2 years ago

Arbelo

fazalu rehman
fazalu rehman
2 years ago

ikhsas kafalat program 2020

Shahdad
Shahdad
Reply to  fazalu rehman
1 year ago

Very poor guy

farrukhghaffar
farrukhghaffar
Reply to  fazalu rehman
1 year ago

iam old citizen retired in 2010 from my job I have no job 65 year old

Amirnawaz
Amirnawaz
Reply to  fazalu rehman
1 year ago

03329746862

Arif Ali Chohan
Arif Ali Chohan
1 year ago

Help me loan please

Hafiz ismail
Hafiz ismail
1 year ago

8171

nanak
nanak
Reply to  Hafiz ismail
1 year ago

4170105815647

Nanak
Nanak
Reply to  nanak
1 year ago

03423568280

Muhammad ishaq
Muhammad ishaq
Reply to  Hafiz ismail
1 year ago

3130236866999
Muhammad. Ishaq

Last edited 1 year ago by Muhammad ishaq
Muhammad ishaq
Muhammad ishaq
Reply to  Hafiz ismail
1 year ago

Help me loan

Abdulmalik
Abdulmalik
Reply to  Hafiz ismail
1 year ago

2170304156950

Shahdad
Shahdad
1 year ago

Needy
Very poor guy

Last edited 1 year ago by Shahdad
Shahdad
Shahdad
1 year ago

I am very poor and I m a needy student

Shahdad
Shahdad
1 year ago

Very poor guy

Niteshkumar
Niteshkumar
1 year ago

Nitesh kumar

Niteshkumar
Niteshkumar
1 year ago

12000

Rahim Khan
Rahim Khan
1 year ago

Sir abi Tak mujhi much nhi mila berozgar ho

Abdul rehman
Abdul rehman
1 year ago

Mjhe abhi Tak koi cash nai mili

Mehmood Tabish
Mehmood Tabish
1 year ago

Khan

Naveed Ahmed Memon
Naveed Ahmed Memon
1 year ago

Sr
I’m
Berozgar ho
Mear (PTV) Jub thi
Abi nahi ha

Kashif
Kashif
1 year ago

Hello

Faisal Zubair
Faisal Zubair
1 year ago

Ehsaas program me apni registration krwani h

Faisal Zubair
Faisal Zubair
Reply to  Faisal Zubair
1 year ago

Yes

03002447779
03002447779
1 year ago

Mohammed Salah

MEer Aamir Mubarak MuBaRak
MEer Aamir Mubarak MuBaRak
1 year ago

Please

Awais Ali
Awais Ali
1 year ago

03145652841

Shaheena bhatti
Shaheena bhatti
1 year ago

How u will give mony by loan

Zahoor fareed
Zahoor fareed
1 year ago

Asllam ou ellekum sir sir muje b abi tak koi cash nhi mila

Kiranmalik
Kiranmalik
1 year ago

Aslam o alaikum

Dil shair ali
Dil shair ali
1 year ago

Dil shair ali

Nadeemakhtar
Nadeemakhtar
1 year ago

3310256555711

Amir
Amir
1 year ago

Zamidar

m.afzal
m.afzal
1 year ago

Humein bhi koi cash nh mila abhi tk or card bhi nhi mila kese milengy cash humien pichly lockdown mei hi ek hi bar cash mila huwa h abhi tk

Khiali gul
Khiali gul
Reply to  m.afzal
1 year ago

Peshawar warsak road sufid sang

Husnain Maqsood
Husnain Maqsood
1 year ago

Sir meray father k naam pe 12ooo rupay niklay thy lekin un ki death ho chuki thi iss liye mera bhai mustehik tha us ny boht try ki abhi tk usay paisay nhi milay

Noorul haider
Noorul haider
1 year ago

Asalam o alicom hamara registration abhi tak nahe howa he sir please help me

Israj Ali
Israj Ali
1 year ago

Sar mere waif ke Id card nahe he aor me ihil ho to kya kro sar

Mehmood Tariq
Mehmood Tariq
1 year ago

Mehmood Tariq

hamid safder
hamid safder
1 year ago

sir mujhy bhi ni mila plz

muhammad hamza
muhammad hamza
1 year ago

i need this

muhammad hamza
muhammad hamza
1 year ago

i am nursing student and my family background is very bad i need this because i cantinous my study please sir G

Last edited 1 year ago by muhammad hamza
Sajid
Sajid
1 year ago

Sir ye Kab or Kaha par milta hy abi tahk koyi Jawab nahi Aya نہیں koyi pepar آیا
Or hum NY cinc card bi chick keya hy SMS par 30jun bolta hy SMS 8171 par

Last edited 1 year ago by Sajid
Naeem Haider
Naeem Haider
1 year ago

I’m Belong To Poor Family I Need Rupee Please Help Me …
I Don’t Have Anything To Eat …
I Request To Government Please Help Me …
I’m Very Thankfully To You ….

Zahid
Zahid
1 year ago

3130357365887

Muhammad Majid Ali
Muhammad Majid Ali
1 year ago

Sir g first time him ko pasy nahi mely ty

AllahDitta
AllahDitta
1 year ago

8171
3520224502695

Khalil Ahmad
Khalil Ahmad
1 year ago

3460324782413

Khalil Ahmad
Khalil Ahmad
1 year ago

3460324782413 Khalil Ahmad 03080630738. Sir mujae abi tak kio raqam nahey mille mehar bani ke jay

Muhammad Waqas
Muhammad Waqas
1 year ago

03420009851

Last edited 1 year ago by Muhammad Waqas
Mrs farzana siddiqui
Mrs farzana siddiqui
1 year ago

Excellent Work Keep it up

Farhana naz
Farhana naz
1 year ago

Ab mujay kaisa pta lgha gha ka mujay milna ha ya nhi abi tk mujay koi rupaya nhi mila

Mohan lal
Mohan lal
1 year ago

Sir humin abi tak koi bi rakam nhi meelai. sir to Hum kya kara

Mohan lal
Mohan lal
1 year ago

sir Kay kara hum bhi tak koi cash nhi meela to app kuch karn na

Raheel
Raheel
1 year ago

Human abhi take nhi Mikey queen

Abida
Abida
1 year ago

35202-0618944-2

Ghulam shabbir
Ghulam shabbir
1 year ago

Hlp me please Lockdown ke waja sa moja job sa nikal da ha ma bht tang hn mra bv bacha ha

M adnan
M adnan
1 year ago

Sir g mja abe tk koe cash ni mila

Zaheer Abbasi
Zaheer Abbasi
1 year ago

37405 5243178 9

158
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Scroll to Top